Alpinizam

Učesnici: Sana Zulić, Siniša Vujić, Vladimir Filipović

Ispenjani smerovi: Direktna u Špiku

900m, V+

Munjevita akcija, polazak iz Beograda autom u ranim jutarnjim časovima po promenljivom vremenu da bi tokom dana stigli u kišoviti Martuljak gde uzimamao ključ i krećemo u bivak pod Špikom koji je na oko 1400m.n.v. Sutradan osvanjuje sunčan i lep dan kako je već prognozirano i mi smo u 8h na početku smera. Prvih 400m do Dibonovih polica je lakši teren koji ne prelazi tezinu III i koji penjemo solo da bi se zatim preobuli, navezali i krenuli kao trojna naveza. Rastežaji su sve ozbiljniji, nailazimo na klinove, stena je dosta krušljiva, a ključne težine su u gornjem delu gde su 4-5 vezanih rastežaja težine između V-, V+ . Na vrhu smo u 17h posle koga sledi jako naporan silazak od 1600m.n.v. po siparu i strmoj planinarskoj stazi a u Beograd stižemo tokom noći oko 3h pošto smo se svi izređali za volanom.

Vladimir Filipović

juli 2009. - Centralni alpi 2009

Učesnici: Džaz, Luka, Nikola, Raca

Ispenjani smerovi: par vrhova preko 4000 m, i nekoliko lepih smeri (100 do 300 m), u šamoniškoj dolini od IV do VII-

Malo penješ, više se družiš, sve u svemu lepo se odmoriš.